Podnikat chytře, ne tvrdě
Inovativní koncept podnikání v oboru network marketingu.
Mise "Násob příjem, násob svobodu".
Moje podnikatelská cesta
Je to více jak šest let, kdy mě odchod na mateřskou zachránil před vyhořením v práci v korporátu. Během mateřské jsem přičuchla ke klasickému MLM podnikání a bylo to úžasné zpestření a vytržení od přebalování, kojení atd. Naučila jsem se o sebe pečovat, nalíčit, abych se sama sobě líbila a začala mnohem víc pracovat na svém seberozvoji . Po tom, co ke mně v lednu 2023 přišel nový koncept podnikání, zjistila jsem, že mi tento koncept dává ještě větší smysl. Považuji za velmi funkční propojit vnější a vnitřní péči o tělo. A vize, mít možnost podnikat odkudkoliv a plnit si u toho své cestovatelské sny, je úžasná a díky tomuto podnikatelském konceptu absolutně reálná!
Od září jsem se však vrátila na dva dny v týdnu do práce. Nejdřív jsem si myslela, že to nedám, že už tu rutinu psychicky nezvládnu, ale vlastně jsem tam spokojená. Kdo by nechtěl přátelský kolektiv, krásné zaměstnanecké benefity, dotované obědy, příjemné pracovní prostředí…jsem za tu možnost opravdu moc vděčná!
Ale…budovat si něco vlastního, absolutně podle sebe, nemuset poslouchat šéfa, mít možnost dělat to co mi dává smysl a pomáhat ostatním řešit jejich problémy, zlepšovat jejich kvalitu života a zároveň zažívat svobodu…hlavně časovou, je k nezaplacení :). Čas je podle mě ta nejcennější komodita. Proto se učím podnikat CHYTŘE, ne tvrdě.
Zaujalo tě to, chceš se dozvědět víc?
O čem je tento inovativní kocept podnikání?
• Dynamický podnikatelský koncept, kde podnikatel získá přístup na eshop, který už je nachystaný a může začít vydělávat od prvních obratů pěkné zisky s návodem a systémem
• Není nutné se kvalifikovat na jakési pozice a udržovat si to ze strachu ze ztráty pozice a následné opakované kvalifikace. Jednoduše jaký obrat člověk vytvoří, takový má zisk
• Slučuje to nejlepší z fungujících podnikatelských trendů - eshop, affiliate, frenčízing, network marketing
• Zcela jiný přístup a energie, než v klasických network marketinových projektech
• Založeno na vlastním Brandingu, namísto klasických NWM projektů, kde se propaguje především značka společnosti
• Záměr budování zákaznické základny s vysokou retencí, tedy opakovaností
• Podnikatel získává zisky ze zákaznických obratů zákazníků, kteří rozdávají své promo kódy "Dávej Lásku" dalším blízkým, díky čemu získávají kredity na výběr produktů zdarma
• Síla OPAKOVANÉ SPOTŘEBY a možnost násobit své zisky a automatizovat obraty
• Budování týmu a využití síly pákového efektu je VOLBA, nikoliv nutnost.